8.9 op basis van 483 reacties
3m3 container
Afspraken wanneer geleverd en afgehaald wordt beter nakomen
6m3 container
ik was al eerder klant en had blijkbaar een inlogcode met wachtwoord. Als je aangeeft dat je al eerder klant was en je bent je gegevens kwijt is het lastig om dit alsnog te omzeilen. Gelukkig zag een medewerker mijn gemodder via zijn computer en belde me op. Zo kwam de bestelling toch nog vlot van de grond. Ik was nl. bijna overgestapt naar een andere leverancier. Telefonisch gaat het veel vlotter vooral de ophaalservice inschakelen en tegelijkertijd een nieuwe container laten komen.
4m3 container
We hadden de container 4m3 besteld voor vroeg in de ochtend en kregen het pas rond half 2 in de middag we stonden dus heel de ochtend met een paar personen te wachten om te beginnen met opruimen van het bouwafval erg jammer dat je iets afspreekt om vroeg te komen en dat het dan pas in de middag komt. Daarbij was her geen 4m3 container die we hadden besteld maar een 3m3 container jammer. En rond een uur of 4 in de middag stond hier een vrachtwagen op her parkeerterrein met nog een container om te leveren terwijl we die niet besteld hadden want de onze die we inmiddels gevuld hadden met bouwafval zou de volgende dag weer opgehaald worden hoezo loopt de communicatie niet sarcasme intern loopt het niet zo als het hoort..vaag allemaal.
Ben zeer tevreden.
Communicatie met het leverende bedrijf over het ophalen van container. Blijkbaar was dat niet goed geregeld zodat de container pas 2 dagen na afgesproken datum en na telefonisch contact onzerzijds werd opgehaald.
Misschien duidelijker aangeven aan nieuwe klant dat er altijd een mail bevestiging komt voor het ophalen van de containers. Als de mogelijkheid bestaat dat er geen garantie gegeven kan worden voor het ophalen van de container doorgeven en de klant laten bellen de dag van de afspraak of ze zijn ingepland.
8.8 Op basis van 7280 reacties
Bekijk alle reviews